Kişisel Blog Adına Herşey

Arkadaşlar herşey başlıktakı gibi.Fazla uzatmadan söze geçicem.
Bu yöntem herkesin bildiği bir yöntem.fakat kimse sabredemiyor.Ne demişler sabreden derviş muradına ermiş.
Ewt başlıyorum arkadaşlar.

İlk önce Turbobit sitesine BURADAN kaydoluyoruz.
Daha sonra ikinci sitemiz olan Tik.tl(Link Kısaltma Sitesi) ye BURADAN kaydoluyoruz.
Şimdi Gelelim Ne Yapacağımıza.
1.İlk Olarak kaydolduğunuz Turbobit sitesine dosya upload edeceksiniz.
2.Daha sonra upload ettiğinizde karşınıza çıkanlinki kaydolduğunuz diğer site olan Tik.Tl sitesinde kısaltacaksınız.Daha sonra size bir link verecek.
Şimdi yüklediğiniz şeyle ilgili bir yazı hazırlayın.Unutmayın.Bu yazı ne kadar iyi olursa dosyanız o kadar çok iner.
3.Son olarak bu yazıyı o kısalttığınız linkle birlikte yazıyı forumlarda hiti olan sitelerde paylaşın.
Ve İki yerdende para kazanmanın keyfini çıkarın.

Not:Sakın ilk başlarda hiç para gelmiyo işi bırakmayın.Ben bu işe ilk başladığım ilk 1 ay 1-2 kuruş kazandım.Ama şimdi ben hiçbir şey yapmadan otomatikmen para kazanıyorum.

Unutmayın Para kolay kazanılmaz.Onu kazanmak için emek ister.

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

