Kişisel Blog Adına Herşey


Oyun Bilgileri

 

ÖNCELİKLE BÖYLE BİŞEY NASIL OLUR DEMEDEN ÖNCE BU YAZIYI OKUYUN. BU OYUNUN BU KADAR KÜÇÜLTÜLEBİLMESİNİN SEBEBİ KGB ARCHİVED ADLI PROGRAM SAYESİNDE OLMUŞTUR. BİZ OYUNU SIKIŞTIRMAYA KOYDUK VE YAKLAŞIK 1 GÜNDE 1 MB’A KADAR SIKIŞTIRABİLDİ. DENEYİN SİZDE GÖRECEKSİNİZ!!

KURULUMU : İndirdiğimiz dosyayı Rar’dan çıkartıyoruz.Bir klasör ve bir dosya çıkıyor.Dosyaya şimdi ellemeden KGB Archived adlı klasörün içine giriyoruz ve dosyayı kuruyoruz.Ardından klasörden çıkıp GTASA adlı dosyaya çift tıklayıp çıkan NEXT ikonuna tıklıyoruz.Yüklenmesi şu ana kadar ortalama 4 saat sürdü ama kotalılar için avantajlı bir durum bu.

NOT : Oyunu yüklemeden önce sisteminizde boş olarak 6 GBbulundurmanız sizin için yararlı olacaktır .

Oyun denendi %100 çalışıyor…

Oyunun İndirme Linkleri

İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN!!

Reklamlar

Comments on: "Gta San Andreas | ”Sadece 1 MB” | İnanılmaz Sıkıştırma | %100 Çalışma Garantili | İndirme Sorunu Yok! | 2 İndirme Alternatifi" (6)

  1. dadsaas said:

    saol kardeş . ne zamandır böyle bişey arıyordum. ilk defa sende gördüm. sıkıştırana helal olsun.

  2. İrfan abi indirdim kgb den çıkınca direk setup exe ye mi basıcam

  3. kardeşim setup a tıkladım ancak siyah bir ekran geldi ve birşey olmadı sebep ?

  4. yasin said:

    nerden indircez

  5. Çok saol kardeşim Helal olsun sana

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Etiket Bulutu

%d blogcu bunu beğendi: