Kişisel Blog Adına Herşey

KURULUMU : İndirdiğimiz dosyayı Rar’dan çıkartıyoruz.Bir klasör ve bir dosya çıkıyor.Dosyaya şimdi ellemeden KGB Archived adlı klasörün içine giriyoruz ve dosyayı kuruyoruz.Ardından klasörden çıkıp GTAIV adlı dosyayı açıyoruz.Gta IV adlı dosyaya çift tıklayıp çıkan NEXT ikonuna tıklıyoruz.Yüklenmesi şu ana kadar ortalama 4 saat sürdü ama kotalılar için avantajlı bir durum bu.NOT : Oyunu yüklemeden önce sisteminizde boş olarak en az 6 GB bulundurmanız sizin için yararlı olacaktır .
Oyun denendi %1000 çalışıyor…

İndirmek İçin Tıklayın

Comments on: "GTA 4 | ”Sadece 2 MB” | İnanılmaz Sıkıştırma | %100 Çalışma Garantili" (16)

  1. Furkan Arslan said:

    teşekkürler deneyeceğim..🙂

  2. turgutcan said:

    ben oyunu indirdim dosyalardan çıkarması yaklaşık bir buçuk saat sürdü ama dosyaları çıkardıktan sonra ne yapılacağını bilmiyorum bili verebilir misin??

  3. ORUC said:

    SAGOL ABI INIYOR BAkALIM CALISICAKMI

  4. Muhammed said:

    bu 65 bit pcde çalışırmı ?

  5. morfi said:

    bayadır indirmeye çalışıyorum yok 10 saat yok 20 saat kafayı yemeye başlamıştım indirdim şuan yükleniyo tskler

  6. Talha Kunduz said:

    Tamamen yükledim şimdi nerden açıcam oyunu

  7. burak said:

    çalışıyormu????????????

  8. talha said:

    indirdim ama ne yapacağımı bilmiyorum? yardım

  9. Berk said:

    abi allah tazı olsun indirdim şuanda kuruyor olursa allah senin dualarını kabul etsin inşallah

  10. çalışırsa çok helal olsun az mb li arıyordum öyle

  11. abi indiriyorum çok sağol

  12. sadsa said:

    ben çalıştırdım respect😉

  13. indirdim ne yapacığımı bilmiyorum setup a basıyorum hatalı bilmem ne diyor yhaa :s😦

  14. %100 oldu sıkıştırılma açıldı şimdi nabcam setup a tıklayınca hata veriyo

  15. erdinç said:

    sadece 2 saatte ındı kurulumu tamamlandı ve oynamaya hazır hale geldı ellerınıze saglık

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

